Torsdag 29/1

2009-01-29 17:36:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hallå..
Märks att bloggen blir lite åsidosatt, men jag vill få ordning här hemma först av allt.. Iaf så satt jag uppe för länge igår kväll, fixade lite här hemma, diskade en disk, ja allt porslin måste ju diskas upp på nytt nu. Sen fick jag en god natts sömn, men om den var så god det vette tusan, jag har så himla svårt att sova första natten i ny lägenhet, men några timmar fick jag allt.. vaknade upp vid 7 och sen kunde jag inte somna om.. Kvart i 8 kom det en hantverkare hem till oss som skulle sätta upp en spegel inne i badrummet, ja det tog han 1,5 timma, för ja han pajja väggen oså.. men upp kom spegeln iaf, så William blev sen till dagis imorse..

Sen åkte vi ut till maxi för att köpa några hinkar för sopsorteringen, det fanns ju inga här. Samt en ny "leksakslåda" till William =) Han har ju så mycket leksaker nu, vet inte vart jag ska göra av allt typ. Jag har vart i skolan idag mellan 10-15.30.. På min lunch träffade jag Emma & Sandra + deras barn och en prommis. Mycket skönt vill jag lova, samt att vi fick snacka en massa skit =) Hihi.. *Me Like*

Nu kommer William springandes med en massa skor och ropar "Skåååå" Får ta han innan jag får alla hans skor i knät :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

han har inte bara en kan ja säga ;p

2009-01-29 @ 20:42:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback