Tråkigt att vara sjuk =(

2009-01-14 21:53:05 Dagboken
» Kommentarer(8) «


Ja usch det är verkligen så himla tråkigt att William är sjuk, dels för att det är så himla jobbigt för honom och sen för att det är såååååå tråkigt att bara sitta hemma hela tiden, känns som vi missar allt roligt just nu :( Hoppas nån vill leka med oss nästa vecka ist? För då bör vi vara friska hela familjen.. *hoppas hoppas* Vi har iaf vart ute en liten stund idag, William fick vara hos farmor så vi kunde åka till apoteket och hämta ut hans medicin samt handla lite . Ja förrådet behövs ju fyllas på lite under veckans gång.. William har blivit så himla anti välling nu när han varit sjuk, nu ikväll drack han väl ca 20 ml sen ville han inte ha mer. Men iof så åt han 2 mackor hos sin farmor så han va väl kanske inte hungrig.. Men annars brukar han sluka vällingen.. Får hoppas han inte vaknar inatt av hunger bara..

Ja så nu på kvällen har vi inte gjort så mycket, vi gör inte så mycket när William är sjuk.. Men ja det ser betydligt bättre ut idag än vad det gjorde igår. Det rinner inte så hiskeligt ur hans ögon längre, men det är inte det lättaste att få i salvan i ögonen, vi måste vara 2 för och få i den. Jörgen får hålla fast han medans jag kletar i det i ögat :P Men han är duktig min lille kille, :) Dom ringde även från ett företag i Borås till Jörgen idag om ett jobb, och skulle han få det så får han pendla dit eller bo hos min mamma på veckorna, för nu vill jag faktiskt inte flytta tillbaka inte nu när vi ska flytta till Karlstorp, och för att jag fått så underbara vänner som jag kommit så nära, så jag vill inte flytta ifrån dom och börja om från noll igen.. Visserligen har jag vänner i Borås men det är inte alls på den nivån som dom vännerna jag har nu är. Nej jag vill stanna i lilla Trollhättan, hade ni frågat mig för 6 månader sen hade det inte låtit så kan jag lova ;P hehe..

Men dom skulle ringa imorn så vi får se då hur han gör . Skulle ju bli ensamt på veckorna men ja man vänjer sig nog antar jag.. Jag har ju ändå William och Rocky att ta hand om =) Och isf får jag ju längta extra mycket efter min älskling .. <33. Nej om jag skulle sluta babbla kanske :P


Kommentarer
Postat av: Sandra

vi vill gärna umgås med er till veckan :) och om Johannes börjar i Norge är ju jag å Loke ensamma på veckorna med. Men kul att han kanske fått jobb :D

2009-01-14 @ 22:28:39
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Usch! Inget kul när dom små är sjuka! Love hade nog inte magsjuka menm jag vet inte varför han spydde..hmm??

2009-01-14 @ 22:43:38
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Va fin bloggen blir:-)

2009-01-14 @ 23:06:43
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Emma

Nej nu får ni inte flytta härifrån =)



Tack vad du är snäll! Det kanske kommer ut så småningom!

2009-01-14 @ 23:12:48
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Mää va konstigt! När jag kom in första gången och kommentera så var det den gamla designen och nu en ny =) hihI! Skit snygg föresten

2009-01-14 @ 23:13:37
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Nej klart ni inte får flytta :)

2009-01-14 @ 23:33:23
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Åsa - Mamma till två busar ♥

Jag kommer ju bo nära dig vi kan umgås massor ;) Men FLYTTA till borås det får du inte!

2009-01-15 @ 01:18:49
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: Emelie

Nää nu får du allt stanna kvar i trolhättan=) fin din nya blogg blev..=)

2009-01-15 @ 11:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback