Fredag 10/7

2009-07-10 09:49:22 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Underbara morgon!
Vart en orolig natt, William har vaknat många gånger och jag vet egentligen inte varför, jag antar att han drömt nåt konstigt, han va klar vaken när Jörgen gick upp vid halv 3 inatt. Kanske ville han säga hejdå till pappa innan han åkte till jobbet! Ja det kan ju faktiskt vara så med barn.. :)

Igår satt vi och kollade lite på nätet efter en ny säng till William. Det börjar ju bli dags att byta bort spjälsängen nu mot en lite större säng. Svårt att veta vilken man ska ta bara. Vi är lite inne på en säng vi såg på IKEA. Men det tåls att funderas på lite till innan vi bestämmer oss. Har ni förslag på någon speciell säng, får ni jätte gärna lämna en kommentar, alla förslag är välkomna!

Vi va ute och spelade boll i regnet hela familjen igår, mysigt värre :) Gick bort till Williams farmor, för att se om vi fick liv i våran bil, och tillslut så. Den har vart avställd ett tag, då vi inte haft tid eller pengar att fixa den. Men nu ska gamla Bettan igång igen, så med ny försäkring och nu är hon påställd igen. Jörgen ska bara fixa bilen inför besiktning och sen är hon på rull igen! Och Jonas kan få tillbaka sin bil som vi har lånat under tiden. Men allt gott att ha sin egen bil igen! + att den nya bilstolen borde komma någon gång nästa vecka!

När Jörgen kommer hem från jobbet så ska vi åka och handla, det ekar i kylskåpet just nu! Sen ska han sova, för han ska åka till Grebbestad och jobba ikväll. Så jag och lillfisen får en ensam helg, han kommer ju hem och sover, men annars så ser vi inte han så mycket. "/ Nej nu ska jag sluta för idag, och mysa med min underbaring <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, visst va den ;) riktigt min stil också. Tur man har ibland. Haléns

2009-07-10 @ 21:01:31
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback