Fredag 17/7 - Fallens Dagar

2009-07-17 10:12:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hallå soliga FREDAG! :)
Gud va jag har sovit gott inatt, UNDERBART! Finns inget bättre än att få en god natts sömn! Man känner sig som en ny människa när man vaknar upp på morgonen. Va skönt att Jörgen va hemma på morgonen när vi vaknade också. Han börjar inte jobba förrän halv 11 idag, så vi får träffa han lite idag iaf. För nu blir det inte mkt av den varan, för nu ska han jobba till 19.30 ikväll, sen blir det bara hem och duscha och åka till Swania och jobba som ordningsvakt. Och William ska vara med faster idag för jag ska ut med tjejerna! :)

För det är ju Fallens Dagar idag, och det missar man inte om man bor i Trollhättan.. Det händer en rolig sak om året här och det är Fallens Dagar. Idag ska vi väl inte ner så mycket på stan mer än ikväll då. Imorn ska vi ner med William och titta på det stora sångkalaset, gå lite på stan, äta langos och ha trevligt :) Så det kommer nog inte bli så mycket uppdaterat i helgen, men annars hörs vi ju på måndag..

Nu ska jag ha en underbar helg ihop med vänner och familj!

Kommentarer
Postat av: Martina

heeh förstår de. älskar själv att fotografera och kan bara instämma att de bästa jag köpt är systemkameran:D



Händer till helgen?



hare gott

2009-07-17 @ 20:22:00
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback