Fredag 24/7 - En månad kvar..

2009-07-24 10:59:41 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morrn Morrn!
Igår var en riktig seg och trååååk dag! "/ Regnet bara öste ner hela dagen, så vi kom inte ut mycket, förutom en stund på kvällen, då tog vi en promenad hem till Jessica som bjöd på nybakta bullar och kakor o kaffe =) Mums va det! Det va ungefär våran dag igår, hände inte sådär märkvärdigt mycket.

Idag har vi hittils hunnit med att handla, blev ingen bok för mig idag.. Vi hann inte riktigt kika på det, så jag får se om jag ger mig ut i helgen eller om jag klickar hem den på nätet. Hursomhelst så ska vi hem till Kajsa & Harry idag på fika! Ska bli jätte skoj och se hur dom bor. Sen ska vi hem till Sara & Nicolina en sväng, dom bor ändå i samma samhälle, så det är ju inte helt fel =) Jörgen jobbar ända till 23 ikväll, så då slipper vi sitta hemma och uggla hela dagen! :)

Fattar ni eller? Det är BARA en månad kvar tills William fyller 2! Helt sjukt hur fort tiden har gått.. Jisses!

Nej nu ska jag fixa nåt o äta, så hörs vi ikväll =)
P&K

Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja det är sjukt va fort tiden går! Och denna gången är jag inte ute i sista minuten! Jag har redan köpt en present till William ^^ Men jag har inte hittat något till Loke än :S Haha. Det löser sig. Puss

2009-07-24 @ 16:20:12
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: emma

men vadå.. föröstörd.. du har ju gått ner mycket i vikt antar jag efter william... sj får man nog börja gå mycket sen... :D träna då?? :D

2009-07-24 @ 20:56:10
URL: http://themami.blogg.se/
Postat av: Soetnaus

Åh va kul . en ung mamma rätt nära mig :) (bor i lidköping) :P hur är de me dig? ^^ kramar

2009-07-25 @ 00:00:04
URL: http://soetnaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback