Onsdag 15/7

2009-07-15 09:36:45 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hejsan Hoppsan! :)
Ja eller God Morgon framför allt ..
Sovit konstigt inatt, känts som om det kryper i benen på mig "/ Gött äckligt!
Men hursomhelst så vaknade William runt 7 idag och då va det bara skönt att gå upp ur sängen.
Idag va tanken att vi skulle åkt och hälsat på Sara & Nicolina men jag vet inte om det blir så. För när Jörgen kommer hem, ska väl han vila innan han ska åka till Grebbestad och jobba. Så William vill nog träffa pappa en stund innan dess.

Igår gjorde vi inte så väldans mycket, slappade och tog det lugnt mest! Fick ju som sagt paket från H&M igår, i där fanns ett par solglasögon till mig och en badrumsmatta från H&M's HOME Kollektion, passade perfekt på min lilla toalett. Det är roligt med lite nya saker i hemmet. Det är synd att man inte är gjord av pengar och kunde shoppat massa fint! Just nu springer William fram och tillbaka till köket och hämtar mat till Rocky som han matar honom med. Sötnos!


Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Blöjbyten, Graviditetskilon & Vuxenhångel!

Stoffe skriver: H&M's home kollektion verkade riktigt nice när tjejen visade katalogen! Och som du skriver...alltid kul med nya saker!

2009-07-15 @ 23:26:19
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: bitte

snygga

2009-07-16 @ 15:20:10
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback