Söndag 26/7 - Borås

2009-07-26 08:33:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Varför är man alltid så trött på morgonen?
Även om man har sovit hela natten? Jag har fått sova ca 8 timmar inatt, men jag hade lätt kunnat sova i minst 2 till. Men så kan det va, är iof oftast så när det gäller mig, jag kan aldrig sova för mycket, är en trött själ helt enkelt =) Igår var vi ute på en liten shoppingrunda, dock enbart till Wille, han fick nya jeans, mjukisbralla, en typ fotbollsdress och en tjocktröja. Jag fick endast ett par leggings, dom går ju änna åt.. :)

Sen gjorde jag tacos och bjöd hem Jessica & Jonathan på det. Jörgen är väl inte så himla förtjust i det, då jag lätt hade kunnat äta det 5 dagar i veckan, men det är ju såååååå gott! William åt inte så mkt, han åt mest det där mjuka brödet. Hahaha.. När han gick och nana så satt jag typ i soffan hela kvällen och gjorde NADA..

I eftermiddag ska jag och William åka till Borås och till Frida, Christopher och Philip! Och där ska vi stanna i några dagar. Är faktiskt liiiite nervös över hur det ska gå och åka tåg med William i 2 timmar, men jag får nog ta med mig lite rån som muta, iaf i förebyggande syfte. Jag hoppas han kan sitta i vagnen på tåget för där sitter han iaf still. Men vi får se. Ska hursomhelst bli jätte skoj att träffa Frida, Är över ett år sen vi träffades sist, så det är bannemig på tiden nu ^^ Vet dock inte hur jag ska få med  mig allt :P Kamera, dator, packning o allt som man kan tänkas behöva. Svårt när jag ska packa för William också, vet ju inte hur mkt kläder han kommer att använda. Eller hur mycket blöjor han kommer förbruka? Men det ger sig väl, för ta en bunt.. =)

Nu ska jag byta Williams blöja, ge han frukost och grejja med lite annat, gud jag kommer sakna min älskling massor, Buuuhuuu :( Även om man är tillsammans jämt så kommer kännas att inte träffa han på flera dagar, det kommer nog William också känna. Men han kommer ju bli jätte glad när han träffar pappa igen =) Nej nu ska jag sluta babbla..
Vi hörs när vi hörs.. Men nån update lär det väl bli, jag kommer som sagt ha datorn med mig :)

P&K

Kommentarer
Postat av: Soetnaus

addat o klart :D

2009-07-26 @ 17:28:17
URL: http://soetnaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback