Tisdag 21/7

2009-07-21 08:50:25 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon!
Sovit gott? I know I have.. William och Jörgen gick upp imorse, medans jag fick ligga kvar en stund, iaf tills Jörgen skulle åka till jobbet, då var det bara att kliva upp. Vi har precis ätit frukost, William stog o skrek efter gröt och snäll som jag är fixade jag iordning det till honom, så han blev mätt i magen :) Min lilla goseplutt!

Idag är planerna noll, vi ska inte göra någonting idag.. Gud så gott! Bara slappa, mysa och leka hela dagen lång! När William behagar att gå och sova ska jag springa ut med Rocky en snabbis, kanske sätta på klädseln på vagnen som jag tvättade igår, gud va den va smutsig, men nu så! Nu har han en ren och fin vagn! :)

Ha en bra dag!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback