Tisdag 28/7

2009-07-28 09:45:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon Världen!!
Jag hinner inte riktigt med det här med bloggen just nu känner jag, den är inte en stor prio när vi är här. Man gör så mycket annat så ja det tänks inte på. Igår åkte vi hursomhelst in till Borås, gick o kikade lite i affärer sen skulle Frida jobba så jag träffade mamma en stund, vi åkte ut till Knalleland och kikade lite där, åt lunch på McD, shoppade ett par nya skor till WIlliam för en billig peng, man får passa på när det är rea :) När vi kom in till stan blev det att gå o köpa lite godis!

När vi väl kom hem till Sandhult så blev det grejja med lite annat. När barnen somnat kom Peter över. Jissses, det va nog 7 år sen jag träffade han sist. Jag och Frida satt och spelade kort. Ja det var allmänt trevligt, så det blev en sen natt igår, kom inte i säng förän efter kl va 1. men men så kan det gå,

Klev upp vid halv 9 idag, trött, trött, trött :P Haha men så kan det vara.. Men man lever bara en gång. Nä nu ska jag gå och fixa kaffe till oss så vi vaknar till liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback