Tisdag 7/7

2009-07-07 12:51:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Middag :)
Jag har inte hunnit blogga förrän nu, haft fullt upp med att flänga efter Wille, haha! Vi har vart uppe sen 7 imorse och grejjat och haft oss. Hunnit slappa och titta på TV har vi också, riktigt mysigt vill jag lova att det är.
Det är sådana här dagar som är så underbara, då man inte har några som helst saker som man måste göra, utan vi kan bara va.. Bara mysa som mor och son, och ha det superduper mysigt som vi alltid har :)

Idag hade jag tänkt att vi skulle äta våfflor till middag, inte så nyttigt för figuren men väldigt gott! William vägrar sova middag idag så vi får väl se när han däckar, Jörgen ska snart iväg och övningsköra återigen. Förresten, så fick jag en kommentar häromdagen om hur det funkade med snarkmaskinen (CPAP) Jag upplever att det är en magisk maskin.. Jag sover hur gott som helst på nätterna o märker inte av maskinen direkt, men jag kan tyvärr inte svara för hur Jörgen upplever det. Jag tror inte att han har lika mycket huvudvärk som innan iaf :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja vist är det gott att bara vara hemma och mysa ibland=)

2009-07-07 @ 13:21:03
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback