Torsdag 23/7

2009-07-23 09:29:39 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Morsning Korsning ;D
Igår hade vi en myspys dag, full med massa bus och lek, har märkt att William sover mindre o mindre middag för var dag nu, fast det är såklart olika, häromdan som han i 3 timmar och då fick jag väcka han för att han inte skulle sova bort hela dan, medans som igår då sov han 20 minuter på hela dagen och vägrade sova mer. Men frågan är ju hur stort behovet är att sova middag? Hur är det för er andra med 2-åringar, sover dom middag och hur länge isf?

Vi va nere på stan igår och träffade Sara, Toni & Nicolina. :) Fikade på Strandgatan, stans dyraste ställe.. Det måste vara så, det va ju sjukt vilka priser dom har där, + att man märker egentligen inte priset förän man står i kassan och ska betala. Det va jätte trevligt, och William va jätte snäll.. Sen gick vi ner till bryggan och satte oss en stund, William kikade på båtar och körde Nicolina i vagnen. Guuuud va söt hon är den lilla tjejen alltså, jag kan säga att jag smälte som smör i solsken, gudomligt söt! Man blev inte dåligt bebis sugen, men jag är allt nöjd med min lille kille, min lilla gosis! :)

Det blev en sväng hem till faster Jessica som klippte William lite, gott o bli av med det långa håret =) + att hans hår blir tjockare av att klippa det! William fick även inbjudan till kalas igår, till Linnea! Skojjigt, bara hoppas Jörgen kan köra oss då, vore jätte skoj o få vara med o fira hennes 2-årsdag!

Idag då? Vad ska man göra idag? Vi har ingenting planerat, så jag får se vad vi ska hitta på.. =) Nåt blir det ju iaf. En himla massa myspys! :) Nu ska vi däremot gå ut och gå med Rocky så han får kissa och bajsa. Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: anna

Det är jätte sällan som Freija sover middag. om hon vaknar tidigt så kan hon slumra till men inte alltid. Oftast e hon vaken hela dagen men då lägger hon sig mellan 18-19 å sover till 7-8 nån gång.

Inte ens när hon e på dagis så sover hon. Där ligger hon bara å sjunger å väcker alla andra. Så dom har slutat med det där å jag tyckte det va ok.



Tror inte behovet e så stort att sova för alla. men d e ju från barn till barn



Hoppas allt e bra med er

2009-07-24 @ 07:04:37
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Mia

det är väldigt olika i den åldern.

Det är olika för olika barn. Ni föräldrar märker ju om dom är halvdöa vid femtiden. Orkar dom vara uppe tills dom skall sova på kvällen går det säkert ingen nöd på dem om dom inte sover middag=)

2009-07-24 @ 10:26:50
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback