Dagens bravader..

2009-06-29 23:09:39 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Jag och William har varit på vårat kära lilla sjukhus idag.. Hos käk-kirurgen.. Det gick jätte bra, jag träffade deras tandhygienist idag. Det gick bra, hon polerade min tandsingar, och tog bort otroligt smärtsam tandsten jag trodde jag skulle avlida på plats. Men det gick väl bra ändå.. William satt så fint i sin vagn och lekte så snällt, mitt underbarn! Sköterskan tyckte han va så snäll och så fin sååå! Japp jag är stolt över min fina kille, mammas hjärtegull <3

När vi kom hem så var det bara att ställa sig framför spisen och laga mat :) Carina kom och lånade William, eller va nog rättare sagt William som krävde att få följa med till farmor. Imorn ska vi på play date med Emma & Melvin, blir en fika i lunnen =) Mysigt! Man får ju änna passa på nu när vädret är så fint som det är!

Imorn eftermiddag ska vi tvätta dessutom, nu ska jag babbla vidare med Fridus! =)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Vad är Lunnen?=D=D

2009-06-30 @ 11:21:39
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Linda

Detsamma :)

2009-07-01 @ 08:30:15
URL: http://lindawiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback