Fredag 26/6

2009-06-26 10:24:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Det är sommar och det är soooool.. And I just love it! <3
Jörgen är iväg och övningskör buss, William leker och ja tar mig en stund för detta.. Idag är det dessutom lovely fredag! Det gillar vi! =D Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Jag är ju såklart badsugen, men verkar bli lite svårt att ta sig till stranden, Eftersom Jörgen ska jobba sen och då kan inte han hämta oss sen, så kanske får skjuta på det tills nästa vecka (om det fof är fint väder då vill säga) Annars går vi iaf bort till Williams farmor så William kan bada i poolen iaf, jag får hoppas jag kan bättra på min lilla bränna också ;) Haha.. =D

Jörgen jobbar eftermiddag idag =/ Och slutar inte förän efter 22 ikväll.. Är väl sådär kul kanske.. men men.. o imorn ska han jobba som ordningsvakt på Tanumstrand. Men på söndag får vi ha pappsen alldeles för oss själva, mysigt! Och då kanske vi ska hem till Jörgens föräldrar och grilla, pratade om det i början på veckan iaf :) Kan nog bli grejt.

Nu är det en kopp kaffe som gäller, vi hörs! =)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Ja det är klart att William får följa med =) Ni är så välkomna!

2009-06-26 @ 11:40:09
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback