Grillat är gott :)

2009-06-28 22:26:58 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Grillat kan man aldrig få nog av.. Så nu får jag bannemig plocka ner våran elgrill från vinden så vi kan grilla på balkongen under sommaren! Vi har vart hos Jörgens föräldrar och grillat idag ihop med dom, jätte trevligt :) Speciellt när man är så många (för dom är sjukt många i Jörgens familj) Ja ni kan ju tänka er själva.. Jörgen har 9 syskon + 17 syskonbarn och sen är det 2 sykonbarnbarn eller vad man ska säga.. Haha =) Big Family!

Jag passade på att ta mig några cider o njuta.. När vi kom hem va William jätte trött så det blev bara hopp i säng. Så vi har precis suttit och tittat på en Dokumentär om den där plankrachen i New York i januari. Va väldigt intressant, jag gillar dokumentärer, iaf om det är om nåt som intresserar mig!

Nu är Jörgen iväg och handlar lite pålägg o sånt, o snart är det dags för sängen.. Imorn ska jag till NÄL och till Käk-kirurgen för att träffa en tandsköterska och prata lite, får se hur det går :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

nu när det är så varmt så är man enbart sugen på grillat och sallad typ :)

2009-06-29 @ 01:13:21
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback