Mys Dag :)

2009-06-10 22:54:05 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hej Allihopa!

Nu är det snart nana-tajm här i vårat hus. Jörgen ligger redan och sover, han ska upp vid 2 inatt och åka till jobbet. William däckade redan vid 7, han har haft en hård dag idag :) Hihi.. Vid halv 1 kom Sandra och Loke till oss, och barnen lekte, va väl mest William men han va generös och lånade ut sin spade till Loke, det är inte illa det ;) Hahaha.. Sen tog vi en promenad till Jessica, och där va redan emma och melvin =D

Vi fikade med kaffe och bulle, barnen fick mariekex! =) Sen snattade dom smörgåsrån av Loke :) Stackars lilla Tuvis ramlade o slog i sin panna, gör så ont i en när dom små slår sig, men som tur va gick det bra med prinsessan! Hon hade ju sina starka "karlar" till hjälp :) Vi va hemma runt halv 6, och då va William jätte trött, det tar på krafterna att leka. Men vi hade jätte trevligt! Så det gör vi gärna om, är så himla glad att jag har er tjejer, och ni betyder verkligen nåt enormt för mig <3 - just so you know..

Ja och sen va det ju då säsongsavslutning för Greys då.. :/ *hänga läpp* Ja och slutet gjorde väl inte saken bättre? Jag menar både Izzie och George ligger för döden? Hur ska det gå? Kommer dom dö? Eller överlever dom? Ja det är mycket frågor men inga svar :( Ja det gäller väl bara att vänta till hösten tills nästa säsong startar, jag kommer vänta med spänning! Nu däremot ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag går in o lägger mig =D

     

Mer bilder finnes på Bilddagboken..

Kommentarer
Postat av: Åsa, Thea och Melwin!

Ja frågorna är många nu tills höstens avsnitt börjar! men jag tror tyvärr att båda karraktärerna försvinner ut ur serien. Men då blir serien inte något att ha för Izzie och George är ju en stor del av grays anotomy. Vill inte vänta så länge för att se vad som händer :-(.

2009-06-11 @ 10:09:14
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback