Söndag 14/6 - Tråkig Söndag..

2009-06-14 08:21:49 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hej Hopp..

Åh vad jag inte är förtjust i söndagar :/ Dom är så fruktansvärt tråkiga.. Gick upp vid halv 8 idag.. Va tvungen och gå upp och ta en tablett för den jävla mensvärken, hate it! Och då va William också vaken så fixade lite välling till han när jag ändå höll på. Så hittils idag har vi inte hunnit med så mycket, William sitter breve mig och bråkar med Rocky i vanlig ordning, dom är ett riktigt radarpar dom där två.. Bråkar konstant med varandra.. Knäppisar!

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på, något positivt är ju att solen skiner ute, men det är ju såklart pisseblött ute, men vi har ju regnkläder så man kan ju gå ut och leka ändå? :P HIhi.. Får se vad vi hittar på eller vad lill herren vill göra! :) Nej usch nu känner mamman dvs jag att jag är väldigt trött

Nej jag ska väl göra nåt annat nu, typ ja.. Bye

Kommentarer
Postat av: Marianne

Får rocky vara ifed i mellan åt då. Hunden har väl ändå åldern inne i att få vara pensionär o lite trött då är det väl inte alltid han orkar lek o bus med william. Ju mer dom har förståelse för varandra detsto mindre kommer dom o bråka.

Skönt med lite sol tycker jag.

Ha en bra dag

2009-06-14 @ 09:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback