Tisdag 16/6 - Sovmorgon

2009-06-16 10:46:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


En riktigt God Morgon! =D

Imorse vaknade jag runt 8, men William va inte vaken han sov så gott så, så jag somnade om och vaknade av William som låg och pratade i sin säng och då va klockan halv 10! Jisses han måste varit trött min lilla älskling! Men sen va han ju iog vaken ca 1,5 timma inatt, han vaknade och bara skrek och ville komma till mamma, tror han drömt en mardröm för han ville absolut inte tillbaka till sin säng, så jag fick sitta och gosa med han i famnen och han höll mig verkligen i ett järngrepp och vägrade släppa mig, men ja tillslut så då somnade han om.. min lilla gosis!!

Nu håller vi på och tvättar, har bokat tvättstugan mellan 10-13 och såklart ska William hjälpa till, så jag får ju lite styrketräning med tvättkorgen på ena armen och William på den andra. Jag kommer ha starka muskler tillslut ;) Hahah. Sen ska vi iväg på en liten fika med Emma & Sandra + barnen då såklart =) Man måste ju passa på nu när det är så fint väder, då vill man ju inte sitta inne, :)

Gott att solen skiner för då kan jag hänga tvätten på balkongen idag, så torkar den mycket mycket snabbare :)
Nej nu ska jag äta frukost och dricka en kopp kaffe =D Ha en fin tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback