Tisdag 2/6

2009-06-02 22:20:08 Dagboken
» Kommentarer(3) «


HejHopp!

Today har vart en kass och jävligt seg dag.. Två mornar i rad har jag haft sån jävla värk i min mage, något jag aldrig känt innan och jag har ingen aning om vad det beror på. Men jag knallade iväg till dagis imorse, pojken ska ju få komma till dagis även om jag har ont i magen. Han var bara där från 9-12 idag. En kort dag =) Skööönt! Under tiden han va på dagis låg jag och tittade på film ingen mindre än Twilight. :) Måste ju passa på innan jag ska lämna tillbaka filmen på fredag. =( Buuhuu jag kommer sakna filmen :/ Men jag får la köpa den sen ist.

Efter att William nanat middag kom Carina och hämtade William, och vi åkte ner till stan för Jörgen skulle ta kort till sitt passerkort. Och sen åkte vi till Maxi en sväng och handlade lite. =) Sen hem och slappade, det har vart en riktig seg dag idag. Gott att slappa lite.. Har även vikt lite tvätt och donat i hemmet. Har precis blegat på Desperate as usual på tisdagar! Det går ju inte att missa, och imorn är det Greys tajm! =D

Dom har även hittat Simon Lago nu.. (Han som försvann i Trollhättan i början på December) En person hade hittat ett lik i kanalen tidigare idag. Fy vilken syn de måste ha varit :( Jag hade nog fan skitit på mig om jag sett en döing i kanalen. Men skönt för hans familj att veta vad som hänt och inte leva i ovisshet. Jag hade hellre velat veta att min son drunknat än att inte veta vad som har hänt, eller vart han befann sig. Ja hursomhelst är detta väldigt tragiskt och hemskt =( Lider med hans familj!

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok en stund innan nana-tajm!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe , nej de var inte så roligt att se den blicken de första man gör :P

Jag kan ju inte tapetsera iaf . De ska ju bli bra gjort :)

2009-06-03 @ 00:35:13
URL: http://benjaminsmamma.blogg.se/
Postat av: Amelie

Men de har väl inte bestämmt att det är Simon ännu? Jag fattade det som att de bara försöker identifiera kroppen som var så vanställd att man inte ens kunde se om det var en man eller kvinna? Eller har du läst någonting jag inte har gjort? :P Puss

2009-06-03 @ 09:27:44
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Harry

Självklart får du va med William!!!

2009-06-03 @ 09:31:43
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback