Tisdag 30/6

2009-06-30 10:15:36 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon kära vänner!
Halv 9 klev vi upp ur sängen här hemma, och satte igång med morgon rutinerna, det är samma visa varje morgon, så man kan det här vid den här tiden :) William skrämde livet ur sig själv innan, han vred på Volymen på förstärkaren till nästan MAX, och sen satte han på den.. Ja ni kan ju gissa om han hoppa högt? För det kan jag lova er.
Sen dess vill han inte vara på golvet, han sitter antingen i soffan eller som en klisterlapp i röven på mig! Sött? Jo men visst hörreni..

Våran termometer visar att det redan är 29 grader ute (i skuggan) Så det kommer nog bli ytterligare en het dag! ;) Just the way I like it. Hoppas vi kan komma iväg och bada någon dag denna veckan.. Idag ska vi som sagt ta en fika med Emma & Melvin, måste passa på att lämna in lite papper också, en lapp till Lärcentrum (där jag studerar) att jag vill gå höstens kurser! Jag har kommit in på Engelska B, Matte Grund, Datorteknik, hamnade som reserv på Webdesign, men jag hoppas jag kommer in där med!

Måste även till kommunen en snabbis och lämna in ett annat papper. :)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback