Utmaning

2009-06-25 11:09:23 Tidsfördriv
» Kommentarer(1) «


Tidsfördriv

Jag antog en utmaning av Amelie

1. Hur gammal är du om fem år?
26
2. Vem var den sista du träffade? William
3. Hur lång är du? 1,62
4. Vilken var den senaste film du sett? Twilight
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Du får bestämma dig snart hur vi ska göra, till Mamma
7. Vad är dagens planer? Har inga planer alls
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda...
10. När såg du senast din mamma? I början på April
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade
12. När vaknade du idag? 08
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja =) Min gamla katt Nisse =D
14. Vilken är din favoritplats? Ingen aning. Beror ju helt på hur jag känner mig just då.
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet ej
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i mitt egna hus =)
17. Vad skrämde dig som barn? Getingar (they still do)
18. Vem fick dig att skratta senast? William :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har en var
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ett par ggr.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social?
Mycket!
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys - Strawberry & Cheescake
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leva lyx!
29. Tycker du om kinamat? Jadå
30. Tycker du om kaffe? Ja =)
31. Vad dricker du till frukost? Ingenting
32. Sover du på någon särskild sida? Nej...
33. Kan du spela poker? Nej, tycker inte om poker.
34. Tycker du om att mysa? Alltid!
35. Är du en beroendemänniska? Nja..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja, jag har ju redan W, och fler hoppas jag på!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska =)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, med William när han fick en allergi chock
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag älskar HAVET!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Såklart William!!
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En riskaka
44. Vem är den roligaste människan du känner? Ingen aning
45. Välj ett ärr på din kropp? Hela min kropp är full av bristningar från graviditeten, det är ju ett sorts ärr
46. Vad har du för ringsignal? Supermassive
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
48. Flirtar du mycket? Big NO!
49. Vart togs din profilbild för din blogg? Vid Slussarna av Madelene Lindahl
50. Kan du byta olja på bilen? Nej
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har inte ens körkort
52. Vilken var den senaste bok du läste? Stephanie Meyer - När jag hör din röst
53. Läser du dagstidningen? Nope
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
55. Dansar du i bilen? Nej
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Dont Know
58. När var du i kyrkan senast? Benjamins dop i april nån gång
59. Vilka personer utmanar du? Alla som vill!


Kommentarer
Postat av: jessica

du va ju på iszabellas dop sist när du va i kyrkan :P

2009-06-25 @ 11:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback