Besviken..

2009-03-31 22:39:58 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja jag är besviken idag, that's it! Dom som läst min BDB vet nog varför orkar inte dra det här..
Imorn kommer iaf bli en fullspäckad dag, just the way I like it, på förmiddagen ska jag med min älskling ut och fixa lite saker, under tiden som William är på dagis, vid halv 1 ska jag möta Emma och Jessica, det står kinabuffé på menyn, sen blir prommis hem till Amelie för en fika =) Ska bli jätte trevligt..

Vi har inte gjort så mycket idag, har tvättat, vart och lämnat in min mobil på lagning och sen va vi och handlade lite.. Så jag ska alledeles strax gå och lägga mig, tröttis det är jag det.. Har inte hunnit med hälften av vad jag skulle hunnit med idag, men min besvikenhet tog nog över sådär på kvällskvisten. Har iaf fått njuta till Desperate idag, mycket bra TV-program :)

Nej om man skulle ta och göra sig iordning för natten tro? Känns som en bra idé.. Återkommer när jag kommit hem imorn eftermiddag, ha det så bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Nema

Hej hej har kollat in här fler gånger genom famebloggers.com men hittar dig inte längre? Anyway riktigt bra blogg! ha en fin dag! kram

2009-04-01 @ 10:04:38
Postat av: Caroline

Kinabuffé oohhhh va gott!!!!!!! :)

2009-04-01 @ 10:26:01
URL: http://mammanmedstortc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback