Dagen börjar ..

2009-03-08 22:17:47 Dagboken
» Kommentarer(1) «


.. lida mot sitt slut.. Har inte gjort mycket här hemma idag, när William kom hem fick han lite lunch och sen sov han i 3 timmar!! Han som bara brukar sova 1,5 om dagen. Han har vart feberfri under dagen, men jag märker på honom att han inte alls mår bra, han har inte alls velat leka, bara sitta i knät hos mamma halvt utslagen, och inte alls gjort många knop, vi låg tom på varsin ände på soffan och kollade på barnprogram och det är inte alls likt min lilla kille! Han brukar inte ens kunna sitta still 5 minuter i soffan.. Så jag vet inte riktigt vad det är som tynger hans lilla kropp.. Men han ska iaf få vara hemma från dagis ett par dagar, eller om han får vara hemma hela veckan, jag vet inte riktigt vi får se..

William stupade i säng redan kl 7 :( Tog inte ens 5 minuter innan han hade somnat.. Sen dess har jag inte gjort så himla mycket, kikat runt lite på nätet, kollat TV, ätit kvällsmat.. Imorn är det en ny vecka, det är fika hos Sandra men jag får se om jag kan komma, isf utan William. Men ja får se om jag kan. Har skola dessutom imorn, så jag måste kolla mitt schema. Jörgen ska till läkarn imorn för sin onda nacke, efter krocken i Augusti, han har ju en Whiplash skada som han har ont av. Och allt sådant måste ju dokumenteras bara för att.. Annars är väl veckan ganska lugn.. Nej nu började Beck igen så ska kika på den, finns inte så mycket mer att se på..

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars William, att han alltid ska råka ut för sjukdom!



Ja dessa ankor älskar han =) Haha

2009-03-08 @ 23:08:14
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback