Fredag 6/3

2009-03-06 13:26:58 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej Hopp..

Imorse fick ja sovmorron av min underbara son, han ville inte stiga upp förrän kl va kvart i 9. Jag kan inte ens komma ihåg när han sov till 9 sist, han brukar alltid vakna runt 8. Så det tackar vi för. =) Sen blev det en tur till affären för att handla lite gottogott inför helgen, både chips och dip och en påse godis =D Måste ju unna mig.. :P HAHA.. + att vi måste ha nåt att mumsa på imorn. Det blir btw bara jag och Sandra, ingen annan kunde.. Men vi ska nog få kul ändå? :)

William har precis somnat nu.. Sömntuta! När han vaknat ska vi klä på oss och ta en promenad ner till stan och kika! =) Får la se om vi hittar nåt skojsigt :) Nåt blir det väl alltid, :P Nej om jag skulle grejja lite hemma.. Nu när jag är ensam, får lite mer gjort då än o ha en karl som tjatar på mig =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback