Imorn åker min älskling =(

2009-03-05 22:25:18 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Usch ja :/ Imorn åker han.. Och kommer inte hem förän på söndag kväll/natt.. Gud va jag kommer saknar honom! Ja det va jätte längesen vi va borta från varandra så länge, men det är nyttigt sägs det, hinner vi sakna varandra lite. men va fan ska jag hitta på då? Lördag kvällen är planerad, men fredagen då? och söndagen? Va fan ska jag göra då? Jaja, det ger sig.. Men som sagt, jag är öppen för förslag, ingen kamera har jag hemma heller, för den ska Jörgen ha med sig :( tråååkigt tråkigt! Blä vrf har vi inte 2 st? Eller det har vi ju egentligen.. Vi ska bara få tillbaka den också, och tyvärr är det lite svårare än vad vi hade trott när vi lånade ut den..

Imorn då? Det är planeringsdag på dagis så det är stängt.. Så jag och William får hitta på nåt bus, ska väl handla på förmiddagen så vi överlever helgen med lite gottigott :) Hihi.. Sen åker pappsen vid halv 1 :( Då får vi gråta en skvätt och sakna han massor!! Kanske blir en sväng ner på stan imorn ska inhandla några cider på systemet. Kanske leta efter nya mjukisar till William, =) Mjukisar kan man inte få för mycket av, såg att många va i liten storlek, medans jeans hade han massor av nu =P Ja så det får bli nästa investering, hehe..

Nu ska jag fortsätta att vika min förbannade tvätt, det tar ju aldrig sluuuuuuut! Jejeje..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså är det någon som låntat kameran som inte vill ge tilbaka den?

Hm det är ju bara att säga rakt ut att ni vill ha tillbaka den. Fy för sånna människor. Värsta jag vet

2009-03-06 @ 08:46:18
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

säg till den dära "personen" att du ska ha tillbaka kameran då?

2009-03-07 @ 13:15:18
Postat av: Marie

Tror du inte att jag har gjort det?

2009-03-07 @ 17:44:04
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback