Kalasat ;)

2009-03-29 23:42:23 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja idag har vi varit på 14 & 10-års kalas! Det va kusinerna Casper och Jonathan som fyllde år. =) Det bjöds på kakor, tårta och kaffe.. Men jag nöjde mig med en liten tårtbit och en kaffe.. =) Åt inte en endaste kaka, det ni! Får ju tänka lite på vad man stoppar i sig (säger jag med en skål godis bredvid mig) Nej men inget sånt gott på vardagarna nu.. Får hålla det till helgerna, även om det är svårt att låta bli, men ska försöka mitt bästa iaf. Måste försöka komma igång med promenerandet igen också, så är det någon som är sugen på att hänga på är det bara att säga till, alltid roligt att få sällskap =D

Måste sätta mig ikväll och kolla igenom ansökningspapprena inför nästa termin till Komvux. Vet inte alls vad jag ska läsa, ska väl skicka in en ansökan till omvårdnad, men tror inte jag kommer in nästa termin, pga att jag inte kommer klara matten. Tycker det är sjukt svårt, och kommer jag inte in, ska jag försöka ge mig på matten en sista gång, och ev läsa Engelska B, kanske Svenska A, sen såg jag när jag skummade igenom den förra veckan att dom hade en kurs om Webbdesign, så man kanske skulle gå den, det hade ju kanske vart skoj. Men vi får se, jag får kolla på det..

William ligger och sover och jag sitter bara här, jag ska alldeles strax gå och lägga mig.. Är ju en morgondag också, William ska till dagis och imorn kommer pappsen hem , men det första han lär göra när han kommer hem är ju att gå och lägga sig. Imorn är det även så att vi tänkte gå till ÖF, ska kolla om någon annan ska dit också, vore ju rätt mobbat o sitta där ensamma.. Men det ger sig.. Nej nu blir det nana kudden, men först ska jag ringa min älskling och säga godnatt <3

William smaskade glass, syns det?



Våran lilla Vovve Rocky!



Farbror Jonas hund Gizmo :)



Kommentarer
Postat av: Amelie

Så söt gizmo va!

Vi kommer till ÖF =)

2009-03-30 @ 12:12:52
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hihi Gizmo, så töt han var :D

2009-03-30 @ 22:01:53
URL: http://ontheway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback