Lördag 14/3 - Grattis Leo!

2009-03-14 10:17:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag är det Leos födelsedag, (Leo är Williams syssling) så vi säger ett stort grattis till Leo på 1-års dagen!! =)
Jag har sovit på soffan inatt, fick så förbaskat ont i örat så jag klara inte ligga med lurar i öronen inatt så då fick det helt enkelt bli en natt på soffan, det gick lika bra det.. William vaknade runt 8 och ville ha välling så då var det bara att kliva upp. Åt lite frukost ihop och hade mysigt, sen har jag och William suttit i soffan och tittar på Ice Age 2! Märker attt våran lilla kille kommit in i en nej period, frågar man han nåt så ruskar han på huvet och säger nej jätte bestämt! Tokunge!

Tänkte jag skulle försöka få William att sova en stund, för kl 1 ska vi vara i Vänersborg på Leos kalas! Så då måste jag ha hunnit göra mig iordning innan dess, får se hur mycket jag hinner med buspelle. Jörgen ska även jobba ikväll så jag och min lilla älskling blir ensamma ikväll, så tänkte gå förbi affären och köpa frukt så vi kan äta fruktsallad ikväll =) Nyttigt godis om man säger så ^^ Hehehe..

Nej nu ska jag gå.. Men GRATTIS LEO PÅ 1-ÅRS DAGEN!! =)



Bilden är från Leos dop i Juni förra året.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback