Lördag 21/3

2009-03-21 22:21:01 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Kväll!

Imorse ville William upp redan kl 7, usch det va tidigt, men han ropade så sött på mamma så det var bara att kliva upp och göra "nenne" , och ny blöja, sen fick han gå in och väcka sin pappa som låg i sängen och snarkade :P Efter att jag fått duscha och göra mig iordning så klädde vi på oss och tog en promenad ner till stan och fikade med Williams fadder Björn. Gott att komma ut i det fina vädret lite, för ja det ska ju visst bli dåligt nu igen, har hört att det ska snöa typ imorn? :/ Usch jag vill inte ha mer snö nu, jag vill ha vår! När vi kommit hem så gick jag och William till lekparken medans pappan gick upp o förberedde middagen, vi gungade och lekte i sandlådan, åkte rutchkana (?) och stojjade..

Sen ville han gå in, och då började vi med maten, ugnstekt falukorv med hemmalagat potatismos, det bästa! I vårat hem kommer det inte på fråga med pulvermos, nej det ska va riktigt! När jag va liten så levde jag på pappas potatismos, kommer ihåg när jag va 8 o låg inne på sjukan för jag hade för korta hälsenor, kikhosta, och glutenallergi, och dom skulle försöka få i mig mat, utan att lyckas, så fick dom skicka hem mig på permis så jag fick äta pappas mos. ja inget gick upp mot pappas mat! Likaså när pappa låg inne på sjukan så bara längtade man efter att pappa skulle komma hem så man fick riktig mat, goood mat! Mamma var ingen mästare i köket när vi va små, haha .. Förlåt Mamma, men det är sant! :)

Sen har vi inte gjort så mycket mer idag, busat som vanligt, gosats och pussats en himla massa.. William sover sen några timmar tillbaka och jag sitter här för det är bara skit på TV precis som alltid. Ska väl inte sitta vaken alltför länge heller utan snart lägga mig o gosa under det varma täcket men innan dess ska jag lyssna på en speciell låt som betyder mycket för mig.. <3

Heaven is a place nearby
So I won't be so far away
And if you try and look for me
Maybe you'll find me someday
Heaven is a place nearby
So there's no need to say goodbye
I will ask you not to cry
I'll always be by your side












Kommentarer
Postat av: Linda S.

Ja hemmagjort klår allt. Kan inte förstå att jag och Jocke alltid åt pulver innan Mio kom.

2009-03-21 @ 22:42:22
URL: http://lindasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback