Lördag 28/3

2009-03-28 09:20:18 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja va o hyrde film igår som jag tänkte se, "Prom Night" Men det blev inte så.. För jag gick och la mig vid 22 i hopp om att Jörgen skulle somna lättare, tillslut somnade han och även jag, så jag får väl se den imorgon istället, får ju ändå ha den en vecka så det spelar ingen roll.. Jörgen åkte 4 imorse :/ Så nu träffar vi inte pappsen förän på måndag, jätte tråkigt! Men vi ska nog kunna fylla dagarna med lite bus.. Jag tänkte att vi snart ska gå ner till stan och uträtta lite ärenden, gå och handla lite samt gå till Bolaget och handla lite där. :) Sen skulle väl William med Carina till Överby tror jag, får se om han ska med eller om jag vill ha han hemma så länge, han ska ju ändå sova där inatt så jag vill ha dagen ihop med honom <3

Ikväll kommer Emilia, Sandra och Amelie hit, vi ska äta pizza och dricka lite och bara umgås! =) Ska bli riktigt skoj faktiskt =) Annars är dagen ganska så lugn :) Nu däremot ska jag klä på oss, så vi kommer ut =)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hehe det låter bra "nu ska jag klä på oss" men de e ju väldigt sant ;) Ses sen!

2009-03-28 @ 11:33:34
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja det gjorde ju hela min dag :D Och hon var ännu bättre i verkligheten tycker jag =D

2009-03-28 @ 15:15:25
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback