Lördag 7/3

2009-03-07 10:27:39 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Morrn!

Natten har varit sådär, William har sovit jätte oroligt, och jag tror jag har fått vara uppe ca 8 gånger inatt.. Första gången vid 1, då satt han upp i sängen och bara skrek :( Tror han drömde nåt läskigt för han var inte vaken, sen har han blivit riktigt ledsen varje gång han inte hittat nappen! Men strax efter 8 klev vi upp och ja gjorde välling och medans han åt den så slängde jag mig in i duschen och duschade jätte snabbt, och sen blev det blöjbyte. Sen har vi busats och pussat, torkat den rinnande kranen, japp William är förkyld igen.. 2 veckor på dagis o sen är vi tillbaka med att torka näsan igen, känns som att det aldrig kommer ta slut, han är ju sjuk varannan vecka förfan.. !!

Idag har jag planer =) Ev blir det en promenad idag, men vädret känns inte så lockande.. Sen i eftermiddag kommer Carina och hämtar William, och sen ska vi ha lite tjejkväll, dricka, äta tacos, sjunga singstar =) Trevligt värre.. En mysig kväll hemma hos oss med andra ord, ingen utgång tack o lov =) Gott o slippa krogen, ingen dyr entré och inga dyra drinkar! Just the way I like it! =) Nu ska jag mysa med min son, han står o drar i mig o säger "Mamma, Mamma, Mamma - Om"

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Puss & Kram! Älskar dig! Hälsningar från din sambo på hotellet i Karlstad.

2009-03-07 @ 10:49:44
Postat av: Emma

Haha nej det kanske det inte blir, hihi!

2009-03-07 @ 18:02:32
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

hihi Taack :)

2009-03-08 @ 09:03:48
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback