Nyblonderad ;)

2009-03-13 22:24:08 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå Hejsan..

Mysig dag har vi haft idag.. På förmiddan va vi bara hemma och myste, Kom en kille och fixade ett spis skydd till oss, så inte William kan va på och pilla på plattorna, känns tryggt att veta att han inte kommer åt där längre. Sen ringde dom som skulle lägga vårat golv, så dom kommer på onsdag i nästa vecka. Sen tog jag och min älskade ihop med våran underbara son då såklart en promenix ner till stan och inhandlade Leos present. Vi ska ju på 1-års kalas imorn! Ska bli riktigt roligt, vi träffar ju inte dom alltför ofta. Iaf så blev det en fika på stan också, och sen gick vi hem till faster Jessica så färgade hon håret på mig. I nästa vecka nån gång ska hon färga mitt underhår mörkt, färgen är iaf inhandlad nu ^^ Ett steg på vägen! HAHA..

När vi kom hem hade jag fått en lapp från Tvättstuge-kärringen jag berättade om. O han kallade mig för "Räpa" typ ett annat ord för ragata?!?!?!? Öööh ursäkta.. men att skriva lappar o kasta in i min brevlåda är inte det att gå lite över gränsen? Vad är människans problem egentligen, och vad är det hon vill? Ja det lär ju bli ytterligare ett samtal till Eidar på månad. Jag tänker då fan inte ge mig, + att i fortsättningen när jag ska gå ner till tvättstugan så lär ju Rocky få följa med.. Tur man har lilla voffen , :) Hihi..

Nej nu är det snart läggdags så man orkar med att kalasa imorn =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

va skrev hon mer då? :O

2009-03-13 @ 22:51:00
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

haha jävla idiot, hon e störd i huvudet, hon trodde jag skulle gå undan med Nicko en gång, för hon skulle gå där vi stog

2009-03-14 @ 00:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback