Onsdag 25/3

2009-03-25 13:58:07 Dagboken
» Kommentarer(1) «


HejHopp..

Sitter här och väntar på mina fikagäster, William ligger i sin säng och sover så gott så. Han har ju haft en dag på dagis och då blir man trött av att busa med alla barnen, dom hade såklart fått våffla på dagis idag, tack o lov utan grädde för Williams skull.. Och under tiden han va på dagis så tog en vi en promenad på Knorren med Rocky, och sen lite shopping på Överby. Ny tunika till mig, nya skor till mig och en jamas och en tjock tröja till William =) Alldeles lagom tycker jag :) Hihi..

Snart kommer det som sagt lite vänner hit :) Och ikväll tänkte vi vara barnlediga i några timmar och gå ut och äta! Mysepys! Alltid trevligt att få komma ut en stund ensam med min älskade <3 Och få en god bit mat i magen.. Nu ska jag gå och sätta på kaffe =) Hörs ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack så mycket=) Han har blviit stor nu... Va länge sen man sågs nu tycker jag =) Kram

2009-03-25 @ 20:43:35
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback