Pizza kväll =D

2009-03-20 22:27:49 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Segaste i stan? Ja det har vi varit idag, William sov middag jätte länge så det blev aldrig att vi kom ut och lekte, istället körde vi Jörgens syster så hon fick handla, och ja med, hade glömt att köpa potatis och diskmedel så passade på att göra det då. Så nu kan vi diska igen, hehe =) Sen åkte älskling och hämtade Pizza som vi har ätit, och ja tro det eller ej, men jag åt upp hela pizzan men sen blev jag sådär äckligt proppmätt också. Så nu sitter jag här som en uppblåst ballong.. Usch jag skulle inte ätit sådär jätte mycket, konstigt att man aldrig lär sig, men är la gott att lägga sig mätt i magen, haha!

Ska nog strax gå och lägga mig är väldans trött.. Imorn vet jag inte vad vi ska göra.. Nåt får vi nog hitta på om det är fint väder, kanske kan åka till Knorren så Rocky får springa av sig.. Nåt blir det väl alltid, på kvällen ska Jörgen jobba så då ska vi vara hemma och mysa jag och min prins. ♥ Nej nu ska jag göra mig iordning för natten, ska bli såååå gott o krypa ner innanför täcket.. GOOOOOOOOOOOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback