Sovdags

2009-03-06 23:37:45 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Usch va jag är trött, jag borde verkligen gå och lägga mig, men jag vet att lägger ja mig nu kommer jag ändå inte kunna somna för jag har inte min snarkande buffel hos mig, sjukt jag vet! Att för en gångs skull så får jag sova 2 nätter utan att höra hans jobbiga snarkningar men då kan jag inte sova! Saknar min älskipälski massa massa mycket! =( När William hade vaknat från sin nap innan idag så blev han jätte ledsen för pappa inte va hemma, han gick runt i lägenheten o letade, rum efter rum tittade under sängen men hittade inte pappa någonstans då satte han sig ner på golvet och brast ut i gråt. Min älskade lille gubbe.. :/ Han saknar nog sin pappa jätte mycket och har frågat efter han mycket idag.. Jobbigt att dom inte kommer kunna ses förrän på måndag .. =(

Har vart nere i stan idag, köpte några cider på bolaget, och lite dricka på ICA.. Mer än så blev det inte. När vi kom hem fick jag ställa mig och slänga ihop en snabb middag för William va hungrig. Sen blev det gosigooos för hela slanten! Halv 8 ville lillbus gå o lägga sig så vi bytte om till jamas och fixade "nenne" och sen sten slocknade han. Så jag har inte gjort så mkt, grejjat lite hemma, men mest legat i soffan.. Sten slocknade i soffan redan efter 21. Så ja jag är trött idag.. Och jag ska krypa ner i sängen och kanske läsa lite i min bok..

Nej, ha det bra så hörs vi imorn! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback