Tisdag 10/3

2009-03-10 13:20:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej Svejs..

Imorse var det uppstigning vid halv 7, gissa om jag va trött? Men Jörgen skulle upp och William va vaken, blev den gamla vanliga morgon rutinen, efter Jörgen åkt la vi oss i sängen och vilade lite. För att vid 9 börja göra oss iordning för att gå till Vårdcentralen, William har hostat som en galning inatt, man kan nästan tro att han försökt hosta upp sina lungor. När vi kom dit fick vi först träffa en sköterska, och sen gå till labbet för att ta infektionsprov och halsprov, efter det fick vi träffa doktorn, han sa inte rätt ut att William hade halsfluss, men halsen var mycket svullen och väldigt röd och det tyder ju på halsfluss, så han fick en 10dagars pencillin kur och hostmedicin. Så ja tjejer, att jag ska bjuda på kaffe imorn är tyvärr inte möjligt, vill inte smitta er eller era små.. =)

Ja resten av dagen, ska vi bara myyyysa! Carina kommer och tar William en stund vid 15-tiden för då ska jag tvätta.. Det är tillräckligt trångt i den tvättstugan som det är. Plus att William får leka med Erik som han tjatar så förbannat om ;) Hehhe.. Nä nu ska jag försöka få William att vila lite, och försöka passa på att göra detsamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback