Tisdag 3/3

2009-03-03 10:08:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hallåååå =)

Tidig morgon, klev upp vid 7 idag.. William satt och ropade på mig i sitt rum och ville ha välling.. Så det var bara att kliva upp, sen fick han väcka sin pappa och sen blev det frukost-time. 8.20 skulle jag vara i skolan, gjorde 2 engelska test idag, skönt att ha det gjort nu, nu ligger jag inte efter mer i det ämnet, så bara matte jag behöver räkna typ sjukt mkt, men men.. Nu är jag ledig resten av dagen, likaså imorgon. Heeeela långa dagen! Underbart, ingen skola förän på torsdag =) Hihi..

Så vad ska vi göra idag då? Ingen aning.. William är på dagis till kl 12. Sen ska han sova middag.. Sen blir det väl bus o lek här hemma, Jörgen har  bestämt att vi ska äta torsk idag, MUMS! =) Det älskar jag och William.. Annars blir det lugnt här hemma, måste läsa min bok också, jag får nog redovisa den på torsdag och jag har halva kvar typ. Så kanske ska lägga mig och läsa lite. Nej nu orkar jag inte med detta längre.. :P Höhöhöh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback