Torsdag 5/3

2009-03-05 09:55:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej Svejs!

Igår va ja nog trött, efter att jag vart ute med Rocky så la jag mig på soffan och kollade på Seindfeld, och ja sten slocka, vaknade efter att klockan va ett, och då gick jag och la mig i sängen.. William vaknade vid 7 imorse och då gick Jörgen upp för William ville ha "nenne" hans ord för välling. Vid halv 8 klev ja upp ur sängen väldigt trött.. Sen åt vi en banan innan det va dags att gå till dagis. William sket i mig i vanlig ordning när vi kom in på dagis, han va så ivrig så han skulle springa o leka redan innan han kommit ur overallen, tokunge! Ja det va ingen svår lämning iaf, han hade inte ens tid att vinka hej då. Han skulle ju leka med sina kompisar.

Idag har jag en lektion 14.10, Jörgen ska på möte kl 15 och då ska William vara hemma hos faster Jessica o leka med kusin Liam. Liam brukar väl mest bli arg på William för dom inte riktigt kan samsas om leksakerna =P Men det ska nog bli bra, roligt för William att få komma och leka med nån annan än mamma. =) Nu sitter vi och äter lite kryddiga varma mackor, mycket gott.. =)

Nej nu ska jag äta lite, så hörs vi kanske senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback