Besök av Melinda :)

2009-05-05 22:14:32 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Hallå Hallå =)

Idag har jag grejjat och donat, städade under tiden William va på dagis, lite lättvindigt iaf, dammsugit och plockat undan.. Hämtade William vid 12, och sen följde han med sin faster ner till stan eftersom jag skulle tvätta. Så skickade Melinda sms och fråga om hon fick komma på besök, såklart fick hon det, hon bor ju i Fagersta så det va jätte längesen vi träffades, sist va i Juli 2008 i Borås. Så som sagt det va ett tag sen nu, vi har ju pojkar som är jämngamla.. Båda två heter William också, Hihi =) Det va nog ett poppis namn 2007! Vi drack kaffe, jag tvättade sen lagade jag middag som jag bjöd in henne på, :) Hon stannade till strax efter kl 8! Va jätte trevligt måste jag säga.. =)

När William kom hem hade han fått nya jeans av faster samt att hon hade bjudit han på mat på McD. Så snällt av henne, jeansen va dessutom jätte fina så det tackar vi för! =) Tittade på Sjukhuset idag, där visade om den lilla cancer sjuka Victor =( Usch va hemskt det va att se att en sån liten krabat ska bli drabbad av något så hemskt. Det skär verkligen i hjärtat på mig. Det borde inte få ske!! :/

Har precis tittat på Desperate, det blir bara mer spännande tycker jag =) Hihi.. Men imorn kommer det bästa programmet av dom alla nämligen Grey's. Jag skulle vilja ha alla DVD Boxar :) Får väl införskaffa mig det någon gång. =) Imorn är de dagis dags för Willepille :) Och jag ska strax gå o lägga mig, har ju vart uppe sen kl 6 imorse. *Gäsp*

Måste berätta, Rocky har fått sina första fästingar idag :/ Jag hittade en i förmiddags men den tog Jörgen när han kom hem.. Och jag säger bara en sak JÄVLA tur att Jörgen va så uppmärksam som han va.. William satt vid balkongen typ idag och Jörgen såg att han plockade upp nåt grått på golvet och skulle precis stoppa i munnen när Jörgen slog det ur näven på han.. Vet ni va det va? JO en fästingjävel.. Den har antagligen suttit på Rocky o vart så fylld (för den va rund som ett klot) o släppt. Tänk om han hade stoppat den i munnen? Jävla tur säger jag bara.. Fyfan va äckligt med dessa jävla äckliga kryp.. Att dom inte utrotas! Så ja 2 fästingar på en dag.. Tur bara att William aldrig hann få den i munnen!


Kommentarer
Postat av: jessica

vrf har Linda bytt namn?

2009-05-06 @ 09:09:26
Postat av: Sandra

Fy, så äckligt! aldrig plockat en fästing förr. Uh! lär ju få göra de på Tratten minst engång i sommar

2009-05-06 @ 09:31:03
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: bowelcancerprognosis.com

Hey very nice website!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I'll bookmark your site and take the feeds additionally? I am satisfied to search out numerous useful info right here within the publish, we want develop more techniques on this regard, thanks for sharing. . . . . .

2012-10-08 @ 22:16:47
URL: http://bowelcancerprognosis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback