Bloggdesign!

2009-05-04 22:51:58 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Kvällsing.. =)

Dagen på dagis har gått hur bra som helst och jag är såååå stolt över min lilla kille! När jag lämnade han imorse så sa han till sin fröken att han ville måla, så det fick han göra. När jag hämtade han vid halv 4 idag så hade han vart såååå dutti, sovningen hade gått hur bra som helst, han hade sovit så gott bland dom andra barnen o lagt sig o dratt snutten över huvudet o 2 min senare sov han =) Behöver jag säga att jag är stolt?

Under tiden William varit på dagis, va jag hos Åsa en sväng, o sen har jag varit i skolan, haft en jävligt tråkig matte lektion och sen engelska, och vi ska ha Nationellt Prov på torsdag morgon, så jag får inte glömma att berätta för dagis att William kommer tidigare på torsdag. När vi väl var hemma från dagis o skola o allt vad det innebär, va det bara att ställa sig och laga middag, fick bli köttbullar, potatis och sås idag. Hade verkligen ingen fantasi!

Har även fått mig en ny bloggdesign. Vad tycker ni? Visst är den fin? Tyckte det va dags att byta ut bilderna :) Och även denna gång va det snälla Michaela som hjälpte mig! Jag är iaf jätte nöjd =) Lite somrig sådär.. Imorn är det tidig dag för William, han ska vara på dagis kl 8. För jag börjar 20 min senare, sen hämtar jag han vid 12.. Sen ville Carina låna honom några timmar. Jörgen ska ner till körskolan, han har vart där nästan hela dagen idag och suttit och gjort prov.. Teoriprov antar jag att det är. Vi har inte pratat så mycket om det än. Han har en "förutbildning" eller vad man ska kalla det. Innan den riktiga bussförarutbildningen startar. Tror det är mest för att se om dom är lämpliga som busschaufförer. Men det är han säkerligen ^^ Hahahha..

Nej nu ska jag ge mig, blev lite långt det här =)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag tycker attt din blogg blev jättefin!

2009-05-07 @ 23:23:11
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback