Dessa Rubriker..

2009-05-26 22:19:29 Dagboken
» Kommentarer(0) «


.. ja jag orkar inte komma på någon.. hehe! Dagen idag då? Jag har vart på Överby med Åsa och Melwin.. Hon skulle leta efter en present till Tuva. Och vi lyckades hitta nåt iaf. =) Gick även och kikade på lite annat, och jag var duktigt och inte shoppade något. Sen va det bara och skynda hem och ta tag i tvätten , Åsa va snäll så William fick vara hos dom medans jag tvättade eftersom inte Jörgen va hemma, han va ute och övningskörde buss med körskolan. =)

Lillfisen somnade i tid idag iaf, runt 8! Sköööönt =) Sen slumrade jag till en stund på soffan, strax innan Desperate då piggnade jag till igen. Och här sitter jag nu, ska snart krypa ner i sängen tänkte jag, trööööött idag! Imorn är en annan dag, ska till skolan och sen är det barnkalas som står på schemat, inget mindre än Tuvas 1-års kalas! Ska bli så roligt att få vara med och fira hennes första födelsedag =) Får hoppas hon blir glad för paketen som vi köpt till henne =D Hihi.

Nu ska jag nog ta en snabb dusch innan jag kryper till kojs, :) God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback