Engelska Prov

2009-05-14 22:16:46 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Då var kvällen kommen.. Och här sitter man och bloggelibloggar igen som alltid på kvällarna innan läggdags..
Idag då? Vad har vi gjort idag.. Jo jag har gjort Nationella i Engelska A, Tror det gick bra, men visst fick man fundera lite innan man skrev. Efter jag va klar med provet gick jag och hämtade min lilla älskling på dagis. Han blev så glad så när mamma kom. Sen knallade vi hemåt o slängde nåt i magen, innan vi åkte en sväng till Apoteket hela familjen. Och en snabb visit hem till farmor och hälsade på =) William snappade givetvis åt sig lite godis, han vet precis vart gömstället är. Hahahah =D

Annars har vi inte gjort så mycket idag.. Busat och gosat mest hela kvällen. Imorn har William kort dag på dagis. Skönt! Efter att jag lämnat han imorn, blir det frukost med Åsa =) Efter jag hämtat William ska vi träffa Emma o Melvin, får hoppas på fint väder, för vi skulle "picnica" ute i det fria.. Annars får jag väl bjuda hem dom hit. =) Sen kl 15 ska jag ha så roligt o tvätta igen.. Högen bara växer och växer, som alltid när man har små lortiga barn i hushållet :P Så jag har fullt upp imorn känns det som.. Alexandra och Nova kanske skulle komma hit också, har inte pratat med henne, men jag får ringa imorn så får vi se hur vi ska göra. Ser fram emot en trevlig fredag hursomhelst =)

Nej nu ropar sängen efter mig, får se hur länge jag kan ligga där innan jag får flytta ut till soffan.. Ringde förresten ÖNH idag men dom har stängt sin telefontid så jag får ringa imorn ist. God Natt




Kommentarer
Postat av: marianne

Hoppas det går bra med att ringa önh,

för det var ju länge sedan jörgen gjorde sovtestet.

O ni kan ju behöva sova alla tre.

Ha nu en solig o skön helg

2009-05-15 @ 14:25:12
Postat av: rebecca

Vilken fin "hatt" busungen har =)

2009-05-16 @ 01:07:22
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback