Fredag 1/5

2009-05-01 08:40:59 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ny Månad.. Maj månad.. =) Skööööönt!
Vad som dock är mindre skönt är att William vaknade kl 6 imorse. Försökte utan större framgång att få han och somna om, om bara så för en halvtimma men icke så nicke, han låg där inne o gnällde som en stucken gris.. Testade o göra välling men den dög inte att dricka i sin säng så han fick komma in till oss, och la sig på Jörgens kudde och drack, då gick de bättre.. Men då pappsen har ont i huvvet (Skallebank?) så fick vi gå ut ur sovrummet, så han får vila lite till..

Nu sitter vi båda i soffan, jag skriver här och William sitter och äter smörgåsrån :-) Mumma tycker han! Jag hoppas han vill vila lite om en stund, för just nu känns det som att jag bara sitter här som en zombie! Ja en del föräldrar vet väl hur det känns, men ja det är ju en del av att ha barn att inte få sova som man vill :) Får lägga mig tidigt ikväll ist :) Hihih..

Nej nu ska jag göra mig en kopp te, och se om William vill ha nåt annat att äta.. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hehe o jag som är relativt nöjd då Jesper sover till kl06 jag haha :)



Inte sällan som han vaknar kl05.. o den timmen är att jämföra ungefär med kl07 mot 10 lr nåt hihi

2009-05-01 @ 10:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback