Lördag 9/5

2009-05-09 09:57:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn!! =)

Sovit sådär inatt, eller ja gott fram till 4 då jag vaknade av att William låg och skrek o skrek, trodde det va nappen först men den ville han inte ha. Han låg bara o skaka i sängen så jag tog upp han o då tystnade han så jag tror han hade en hemsk dröm. Så vi satte oss i soffan och han fick somna om i min famn.. Sen hämtade jag mitt täcke o min kudde o la mig på soffan i hans rum, sen har han gnällt lite under nattens gång men inget märkvärdigt. Steg upp strax efter 8 och nu går han runt o käkar banan ;D Min toker!! =)

Vi ska nog ner till stan sen och kika lite, kanske blir en tur till Överby också, vi får se vad som ska hittas på! Ikväll ska pappsen jobba så då blir vi ensamma hemma, blir väl lite mys framför tv:en skulle jag gissa på med lite godis! Nej om man skulle göra sig iordning kanske och fixa lite i hemmet så det inte behöver se ut som ett bombnedslag ^^

Kommentarer
Postat av: Lisa & Love

Du får komma ner till stan och fika på torget =)

2009-05-09 @ 10:24:38
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback