Onsdag 20/5

2009-05-20 10:30:38 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Goddagens!! =D

Inatt tog jag smällen att få öronvärk och tog min MP3 o sov i sängen.. Jag har inte så ont idag jag trodde, det va skönt o få sova i sin egen säng, och William sover mycket bättre när jag sover där. Imorse vaknade han halv 8. =) Och det gillar vi.. Hihi.. Sen knallade vi upp och gjorde välling innan vi stack iväg till dagis. William ville inte gå ifrån mamma och pappa idag, men det släpper ju rätt fort. Han skulle gå in och måla, han är helt tokig i att måla.. =)

Dagens planering? Jag ska till skolan och göra ett prov, sen behöver vi kanske handla lite, jag ska iaf handla godis till filmen ikväll och sen ska vi ju på bio ikväll. William ska vara hos farmor under tiden. Kommer han nog tycka om, så får han leka med sin bästis Buddha. Heheh =)

Tänk att vi redan är i slutet av maj, det är helt sjukt va fort tiden går. Om endast 3 månader fyller William 2 år! Fattar ni? 2 år? Det är knappt att jag fattar det själv. Att jag haft min underbaring så himla länge, ja det är helt ofattbart! Jag älskar han bara mer och mer för var dag som går. Ja det är sjukt hur fort tiden går, hade aldrig kunnat föreställa mig det, den bara springer iväg ju..

Nu ska jag vika tvätten så det blir gjort nån gång..

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det tänderna som gör att du får så ont i öronen eller vad kan det annars vara?



Tack va du är snäll =D.

Jo nu går han allt väldigt mycket och bra, eller ja bra för att vara så liten. haha

2009-05-20 @ 10:32:47
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Linda S.

Hihi hur märker han av om du sover i säng eller soffa?

2009-05-20 @ 17:40:13
URL: http://lindasundberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehe...ja tiden går fort! Känns som det inte var längesedan som du planera hans 1-års kalas..hehe

2009-05-20 @ 18:37:42
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback