Sikken dag..

2009-05-22 22:50:06 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vi smet iväg tidigt imorse, med rädslan för att Jörgen hade magsjuka och inte ville bli smittade.. (Nu hade han inte magsjuka *pustar ut*) Anw, imorse gav vi oss hem till grannen Åsa, åt frukost ihop mumsig gröt och rostad macka.. Sen ramlade min prins o slog i pannan.. Ajjsing! Han blev hysterisk så vi satte oss i soffan och försökte trösta, då spydde han ner hela oss :/ Va nog för han blev så hysterisk, för sen har det inte vart nåt mer spy! Vi tog oss ner på stan sen och åt kinabuffe ihop med Åsa, farmor, faster Jessica och Liam och faster Nathalie, eller (Latti) som William säger :)

Sen kikade vi lite, och testade kepsar men det va ingen som föll herr Vikström i smaken.. (mini-Vikström) alltså.. Så vi gick hem tomhänta, när vi kom hem va det bara att ta tag i tvätten.. Detta eviga tvättande.. Men gott att ha det gjort. Jag va lat och orkade inte laga middag till oss, så jag cyklade iväg och köpte pizza till mig och William, hehe =D Mumsigt värre va det, och för en gångs skull kom William i säng i tid idag, det senaste dagar har han vägrat sova och inte kommit i säng förän runt 22.. men idag somnade han redan vid halv 8.. Mycket rimligare tid om ni frågar mig. Inte för att jag har nåt emot att han är uppe längre, men han blir så förbannat sur och grining när han blir sådär övertrött, han är inte rolig att ha o göra med då.

Imorn måste vi en sväng till Överby, dels för att kika på en dop present till Iszabella, och den för en födelsedags present till Tuvis =) William fick ett inbjudningskort till hennes kalas på posten idag *sött* Frågan är ju bara vad man ska köpa? Men vi kommer nog på nåt =D Hihi.. Jag har iaf hunnit massa ikväll, efter jag lagt William la jag  mig i badet och slappnade av, vek en del av tvätten, det som va torrt, bäddade rent i våran säng.. Och nu sitter jag här och dricker en kopp te =) Jörgen är i Vänersborg och jobbar på nåt ungdomsgrejs.. =P Så han kommer väl hem om ca en timma eller så..

Känner att det blev väldigt mycket babblat här, hehe så nu ska jag avrunda och fortsätta titta på TV =) Pusselipuss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback