Slapp Söndag..

2009-05-17 22:06:26 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja jag som sa att vi skulle ut och vara hurtiga idag. Så blev inte fallet, efter att William ätit lunch så la jag han för att nana.. Gick även och la mig själv under täcket i ca 2 timmar. Guuuud så gott det va att få sova middag! Haha, jag börjar bli gammal som behöver en nap på dan. Efteråt så klädde vi på oss och åkte iväg en sväng för att handla, dags att fylla på med lite mjölk o bröd o sånt. Det går åt som smör i solsken hemma hos oss, eller iaf mjölken.. Jag har två kalvar här hemma.. Och jag är inte en av dom.. :P Kommande vecka har jag lots of stuff to do. Imorn ska jag tvätta (återigen) tisdag har jag ett "möte" jag ska gå på.. Onsdag ska vi gå på bio.. Torsdag och fredag är det bara slappa som gäller, både jag och Jörgen är ju lediga tillsammans då =D

Nu ikväll har jag och William haft lite "Mamma-och-son-mys" Vi åt popcorn och tittade på Gossip Girl :) Sen va det läggdags för han och jag och jörgen satte oss och tittade på "Gisslan" och myste med lite nachos. =D Myspyyys!! Imorn är det måndag, och det innebär dagis för William och skola för mig =/ Tur vi har en kort vecka.. Känns gott. Jag går bara måndag och onsdag denna veckan.. *Underbart* Nej nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen göra en kopp te innan det är dags att gå och lägga sig.. Imorron är en annan dag..

Kommentarer
Postat av: carina

Jag är "gammal" men jag behöver inte sova middag mm haha

2009-05-18 @ 13:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback