Söndag 10/5

2009-05-10 12:16:00 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallå Hallå..

Igår va vi nere på stan och fikade, Trollhättan tävlade mot Uddevalla vilken stad som drog mest fikabesökande, fikat var såklart gratis :-) Synd att det blåste så jävla mycket och va så kallt.. Sen åkte vi en sväng till Överby o kikade o sen hem igen.. William la sig o nanade och när han vaknade lagade vi middag, han fick välja och då blev det korv och mos! Ovanligt va? På kvällen blev jag ganska kass, frös som fan.. Låg i soffan med en tjock tröja och 2 täcken o frös ändå, kollade om jag hade feber o jajjamen 38,6 men idag mår jag bra (bortsett från min förkylning) men ingen feber iaf =)

Vart uppe sen 7 idag, då den lille herren tyckte vi skulle gå upp.. =) Har vart hos Åsa en sväng innan hon skulle till jobbet, och nu ligger min fis och sover, får se vad vi ska hitta på sen.. Carina ville låna William en stund efter att han vaknat från sin nap, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på för nåt. Men det ger sig, kan ju vara ganska gott o ta det lugnt också, speciellt om man har ett virus i kroppen.. Nej jag återkommer senare :)



Somnade med sin kratta..

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hehe sötunge!

2009-05-11 @ 02:33:45
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback