Söndag 17/5 - Norges Nationaldag

2009-05-17 08:38:54 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Goder Morgon..

Blev rätt sent igår, satt ju och tittade på ESC för jag ville se resultatet, men anw så vann Norge överlägset! Jag tyckte inte låten va så jätte bra, hade hellre föredragit Island, men så är det ju alltid. Sverige kom bland dom sista, som alltid. Förstår inte varför? För La Voix va inte en sån kass låt som dom som låg i botten.. jaja.. samma sak varje år.

Idag är det slapp-söndag.. Men frågan är om vi ska vara så slappa idag? Solen skiner ju och det är ett underbart väder. Jag tror vi ska packa med oss en filt och knalla till Slussarna, kolla med Åsa om dom också vill följa med =) Alltid trevligt med sällskap.. Hihi. Jörgen ligger ju ändå och sover hela förmiddagen. :P

Förresten så har Jörgen gjort det igen, han tävlade i GT och nu vann han biljetter till Joe Labero, så det ska vi gå på i början på Juni.. Aldrig sett han innan tror jag. Men det kan ju vara roligt att komma iväg tillsammans o hitta på nåt sånt. Det är ju inte nåt vi skulle göra annars. På onsdag ska vi också gå på bio. Jag, Jörgen, Åsa & Patrik och se på "Änglar & Demoner" det ska bli riktigt skoj =) Är ca 2 år sen jag va på Bio.. Då va jag rätt gravid och det va inte det lättaste o se en film på 2,5 timma.. När man behövde kissa typ varannan minut. Hahaha.. =) Men nu är jag inte gravid, så nu slipper jag dom problemen =) Nu däremot står det en liten kille nedanför o tjatar "Mamma komma, Mamma komma" så jag avrundar nu.. Vi hörs säkerligen ikväll =D Tjingeling..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Att han vann igen :D han har tur du

2009-05-17 @ 12:38:17
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: åsa

Ville ni med till slussarna?

2009-05-17 @ 12:44:37
URL: http://mammtilltvabusar.blogg.se/sondag
Postat av: carina

Jag är ledig den 5 juni på kvällen. Måste ni gå på bio på onsdag jag jobbar ju kvällen. Jag är ledig på torsdag kväll och sen är jag ledig fredag, lördag och söndag om ni vill ha barnvakt





















2009-05-18 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback