Torsdag 21/5

2009-05-21 09:00:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år.. Grattis Alexandra på 21-årsdagen!
Usch, William vaknade vid 6 idag och vägrade somna om. Så ja jag är rätt så seg idag.. Tur man inte ska göra så mycket under dagen då, utan bara kan ta det lugnt och slappa. För idag har vi faktiskt ingenting planerat, gud va gott! Tänkte jag skulle byta gardiner i Williams rum idag, jag fick ett litet paket från Jotex igår, med ett överkast till vårans säng, nya gardiner till William (med döskallar på) och en ny fönsterlampa som vi har i vardagsrummet just nu. =D

Tanken är att vi ska gå en promenad med Åsa sen =) Kan va gott att röra på fläsket, efter allt godis jag åt igår :P Hihi.. Men på bio får man äta godis, det är som en oskriven lag, att man äter godis och popcorn! Hehe. Nu ska William vara hemma länge innan det är dagisdags igen.. Han ska inte dit förän på tisdag, så i värsta fall får han följa med mig till skolan på måndag, jag har en recension jag måste skriva.. Men jaja, det löser sig! =)

Nu ska jag ta min son innan han röjer hela skohyllan, han har någon form av sko-fetish..

Kommentarer
Postat av: Melinda

Du har en AWARD att hämta i min blogg =)



Kram!

2009-05-21 @ 10:37:06
URL: http://melindaskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback