Dopdags .

2009-11-21 11:10:01 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Hallå :)
Åh, jag kan verkligen inte sluta tänka på New Moon , jag tänker konstant på hela handligen allt. Är helt såld på Soundtracket, lyssnade på det hela dagen igår, la över låtarna till mobilen, och sen somnade jag till Rob's ljuva stämma inatt, L o v e l y !! Igår var vi och bowlade med två vänner till oss, jätte trevligt. Tom William gjorde en strike, (men lite hjälp från pappa iof) Men han tyckte det va superskoj att "bobbla" Sen åkte vi en sväng till Överby, så jag kunde hämta ut min mobil som var tillbaka från service, äntligen.. Jag har saknat min underbara telefon, som är nerbombad med Twilight och New Moon. Allt från bilder till musik och teman, :) I'm obsessed !!

När vi kom hem gjorde vi lite tacos och bjöd hit Jörgens bror, myste med lite godis och kikade på Idol, sen visade dom Twilight på TV1000 och det kan man ju såklart inte missa, Twilight-freak som man är ;D Beställde även Twilight boken igår, jag har alla 4 på svenska. Så nu ska jag beställa dom på engelska också :) Längtar tills jag får sätta tänderna i dom böckerna ;D Hihi .

Nu ska jag börja göra oss iordning, vi ska iväg på Dop. Williams kusinbarn är det som ska döpas. Dessutom ska vi hinna köpa en dop present, för det har vi inte hunnit med. Får hoppas jag hittar nåt, men nåt finns det ju alltid. Nej stressa nu kanske :) Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: amandaa

du hade rätt! jag ÄLSKADE den :)

2009-11-21 @ 18:52:27
URL: http://itsaboutamanda.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: Tackar:-)



Oh vad jag vill se den filmen:-) Är oxå helt såld på denna filmserie:-)



Ha en skön lördag..

2009-11-21 @ 19:51:10
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: amandaa

sv; han e alltid het ;)

2009-11-21 @ 23:45:15
URL: http://itsaboutamanda.blogg.se/
Postat av: marie

haha då är vi två. jag brukar aldrig gå upp så mycket i en film som jag gjorde med denna!

2009-11-23 @ 17:50:59
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback