Första November

2009-11-01 11:33:20 Dagboken
» Kommentarer(5) «


:) Good Morning !
Dagen igår var bra . Mest slapp hela förmiddagen, och ja va helt insnöad på att det va söndag. Sa till Jörgen att imorn ska William sova hos Carina, och han titta på mig som om jag vore dum i huvet och frågade varför då? Och ja svarade att "jo jag ska ju opereras på tisdag" och han svarade mig typ, Men Marie det är bara söndag imorn.. Just jävlar ja, det va ju bara lördag! Haha så det kan gå. Jörgen åkte iväg och hämtade en husvagn på Kusten som han skulle köra till Trollhättan, och under tiden fixade vi lunch här hemma . Stuvade makkisar och köttbullar .

Efter maten gjorde vi oss iordning och begav oss mot Borås. Först åkte vi till Pappas gravplats och fixade iordning. Planterade gravkransen som vi hade köpt, och det blev jätte fint. William va så söööt, precis innan vi skulle gå, så satte han sig ner vid gravstenen och klappade på den o sa; "Hejdå moffa, vi ses en annan dag" . Hur sött det inte det då? Jag smäääälte!

Åkte hem till mommo & Velu för att fika lite innan vi begav oss hem mot Trollis igen, självklart så somnade han i bilen och vaknade lagom tills vi kom hem, så han va inte så trött sen, så vi satt uppe tillsammans och tittade på Dansbandskampen och röstade gärnet på Date. Kommer bli en dyyyyr telefonräkning den här månaden :P Och när det va slut va William fortfarande piggelin, så vi satte på Johan Falk filmen som vi hyrde, och efter en stund så somnade han! :)

Nu är vi inne i November månad.. Jisses va fort det har gått. Om bara 4 veckor är det Advent, och jag läääängtar! Att få upp alla mysiga advents ljustakar. Om bara 18 dagar är det dags för New Moon !! Och om bara 2 dagar ska jag opereras, ja skulle ljuga om jag sa att jag inte börjar bli nervös, för det är jag. Det är ju en ganska omfattande operation! Men ja det ska nog gå bra, men just in case har jag tagit ledigt. Ni däremot ska vi åka o handla ;D Pussis!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Eller huuur.. De ska bli super myys :)

2009-11-01 @ 17:17:25
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Bella

Hej fin blogg du har=)

Vad sägs som att lägga till varandra på bloglovin?=)

2009-11-01 @ 18:03:30
URL: http://bbbellas.blogg.se/
Postat av: Malin Q

Tack så jätte mycket:)

2009-11-01 @ 19:55:47
URL: http://makeupdesign.blogg.se/
Postat av: Karin*Besera*

Vad fint ni har gjort det vid graven:)

2009-11-02 @ 14:01:36
Postat av: emma

hej... ville säga sika otorligt fina bilder.. mycket fina... sen håller jag me dig angående kommetaren på melindas blogg.. ;)

2009-11-02 @ 22:10:48
URL: http://themami.mami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback